Стигли Вучићеви други ванредни избори - „повампирила“ се Мубадала

НАВОДНО ЖЕЛИ ДА ДЕО СВОГ БИЗНИСА ПРЕБАЦИ ИЗ ШВАЈЦАРСКЕ

У СРБИЈУ И ПРОШИРИ САРАДЊУ ИЗ ИТАЛИЈЕ

Хомеид Ал Шамери

  • Хомеид Ал Шамери, извршни директор Мубадалиног одељења за ваздухопловство: „Почетак су добри стратешки односи УАЕ и Србије. Етихад је сувласник Ер Србије и убеђени смо да Србија може постати регионално чвориште за поједине дисциплине у ваздухопловној индустрији. Ви имате изузетно добро образоване младе људе који одлично говоре енглески језик, а трошковна база ваше земље је ниска“

        КОМПАНИЈА Мубадала из Уједињених Арапских Емирата (УАЕ) жели и даље да помаже српској ваздухопловној индустрији, а кључ за будућу сарадњу су висококвалификована радна снага, ниска трошковна база, проактивност и труд српских компанија, изјавио је Хомеид Ал Шамери (Homaid Al Shemmari), извршни директор Мубадалиног одељења за ваздухопловство.

        „Почетак су добри стратешки односи УАЕ и Србије. Етихад је сувласник Ер Србије и убеђени смо да Србија може постати регионално чвориште за поједине дисциплине у ваздухопловној индустрији. Ви имате изузетно добро образоване младе људе који одлично говоре енглески језик, а трошковна база ваше земље је ниска. Ово последње је изузетно битно са стране операција“, рекао је Ал Шамери за ваздухопловни портал Танго Сикс (tangosix.rs)

        Он се похвално изразио о одлуци да администрација швајцарске компаније СР Техникс (SR Technics), чији је Мубадала власник, буде премештена у Београд, рекавши да у томе има „нових бенефита и додатне вредности“.

        „СРТ жели да настави да гради на овој прилици. Кад смо код СРТ приче у Београду, веома смо задовољни и она је надвисила наша почетна очекивања“, рекао је Ал Шемари.

        Он је додао да је компанија за одржавање авиона „Јат техника“ са становишта Мубадале „веома важна, јер познаје локални бизнис и има велику традицију“, а уз то „географске локације су исто јако битне у овом бизнису“.

        „Ми смо отворили капацитете за поправку компонената за ускотрупне авионе у Малезији и желимо да видимо постоји ли могућност партнерства да неке од наших способности доведемо у Јат Технику и тако смањимо базу трошкова у Европи. Могућност да смо са бизнисом заиста и лоцирани у Европи нам је додатна вредност. На пример, неки наши конкуренти имају операције у Азији што је веома далеко и неекономично за неке од њих“, рекао је представник Мубадале, која је оснивач и највећи спонзор Светског ваздухопловног самита који се данас завршава у Абу Дабију.

        Говорећи о плановима за ширење Мубадалиног бизниса у сфери одржавања авиона у Европи, Ал Шамери је поменуо и панчевачку „Утву“ и њену сарадњу са италијанском компанијом „Пјађо“ (Piaggio), чији је Мубадала власник.

        „Пјађо“ је увидео да се у Србији неке ствари могу произвести ефикасније и то је била основна премиса. Покушавамо да убедимо „Пјађо“ да уради још оваквих ствари и онда долазимо до следећег: ако ви у Србији имате план да оживите овај сегмент своје индустрије, да у њу улажете, ми можемо помоћи, као што смо већ овим примером и урадили и онда ви можете рећи: ОК, имамо барем један дугорочни уговор и можемо градити на томе. Ми желимо да вам у томе помогнемо“, рекао је Шемари.

        Бета

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари