Aстероид Оумуамуа може бити део истраживачке мисије ванземаљаца

ПОСЛЕ ХОКИНГА, ТАКВУ МОГУЋНОСТ ДОПУШТАЈУ И АСТРОФИЗИЧАРИ БЈАЛИ И ЛЕБ

* Указују да је по изласку из Сунчевог система убрзао кретање, уместо са успори, и да је могуће да је тај астероид вештачки објекат ванземаљаца, односно - „соларно једро ван функције“ и „део неког древног космичког брода“.    Наводе да астероид има идеалан облик који му омогућава да издржава сударе са честицама космичке прашине и „оптималну масу за међугалактичке летове“

_______________________________________________________________________

МЕЂУЗВЕЗДАНИ астероид Оумуамуа може бити део истраживачке мисије ванземаљаца јер личи на светлосну сонду -  изјавили су астрофизичари Шмуел Бјали и Абрахам Леб из Харвард-Смитсоновског астрофизичког центра.

Навели су да је тај астероид почео још брже да се креће након што је напустио Сунчев систем, а било би логичније да је – успорио.

Бјали и Леб одбацују објашњења да се то могло догодити услед избацивања гаса из унутрашњости астероида јер је то могуће само код комета а Оумуамуа то није.

Додатно су указали да би „избијање гаса“ изазвало обртање астероида, а ни то се није догодило.

Изнели су претпоставку да је „мистериозни објекат“ могао бити покренут „под дејством Сунчевве светлости“ и додали: сонди ванземаљаца за кретање по Млечном путу није потребно нишза осим светлости звезда.

Бјали и Леб не искључују могућност да се ради о објекту „природног порекла“ јер не емитује никакве радио сигнале, поготово не такве који могу бити откривени средствима којима људи располажу.

Исто тако, не искључују ни могућност да је тај астероид „соларно једро ван функције“, односно – „део неког древног космичког брода“.

Према њиховим речима, Оумуамуа може бити и вештачки објекат који су направили неки ванземаљци.

У овом контексту су указали да астероид има идеалан облик који му омогућава да издржава сударе са честицама космичке прашине. А има – како наглашавају – и „оптималну масу за међугалактичке летове“.

Бјали и Леб тврде и да Оумуамуа има конструкцију сличну „пројектима космичких бродова са соларним једром какви су пројектовани у оквиру програма Starshot и IKAROS“.

Оумуамуа  је први откривени међузвездани објекат који је пролетео кроз Сунчев систем.

На веома високој хиперболичној орбити открио га је Роберт Верик 19. октобра прошле године.

Међу онима који нису искључили могућност да је то „вештачки објекат ванземаљаца“ био је и Стивен Хокинг.