У неким хотелима Хонгконга госте – због епидемије – опслужују роботи

САМИ ПОЗИВАЈУ ЛИФТ, ПРОНАЛАЗЕ СОБУ ГОСТА, ЧЕКАЈУ ДА ПРЕУЗМЕ ПОРУЏБИНУ...

        У НЕКИМ хотелима у Хонгконгу – да би били смањени контакти између гостију и персонала – међу послугу су укључени и роботи.

        Први је то учинио велики хонгконшки хотелски оператер LHotel Group.

        Свом првом роботу дао је име Геније.

        Он и још два његова `клона` са вештачком интелигенцијом опслуживаће госте у 432 собе.

        Достављаће им храну, укључујући госте који су у карантину.

        Дневно `одрађују` 130 до 150 наруџбина.

        Неким костима је привлачно и да се фотографишу са роботском послугом.

        Оператер у контејнер робота убацује наручено и одређује му број собе. Робот све остало одради сам.

        Позив лифт, проналази собу, обавести госта о доласку и чека док не преузму наруџбину.

        Након сваке посете, сваки робот се одмах  дезинфикује.

 

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари